Usluga virtuelne kancelarije

Usluga iznajmljivanja adrese za registraciju firme, ogranka ili adrese za prijem pošte – virtuelna kancelarija i usluga upravljanja poštom

Agencija Beooffice, pored usluga iz oblasti knjigovodstva i poreskog savetovanja, vam može ponuditi i uslugu iznajmljivanja adrese za registraciju firme, ogranka ili adrese za prijem pošte. Usluga iznajmljivanja adrese za registraciju firme, ogranka ili adrese za prijem pošte je namenjena svima, postojećim firmama, preduzetnicima a naročito onima koji su na samom početku, u fazi pokretanja privatnog posla. Ovaj koncept vam pruža fleksibilnost i veliku optimizaciju budžeta što je u početku kada se posao postavlja na noge, izrazito važno. Za sve strane državljane koji žele da posluju u Srbiji na daljinu, ovaj vid zakupa adrese je jedino rešenje, jer pruža mogućnost potpune kontrole poslovanja, a bez prevelikih ulaganja.

Pored usluge iznajmljivanja adrese za registraciju firme, ogranka ili adrese za prijem pošte, na raspolaganju vam je i usluga upravljanja poštom. Sva pošta koja stiže na adresu vaše firme će biti primljena, a vi odlučujete da li će vam biti uručena lično ili će vam biti poslata. Usluga prosleđivanja pošte vrši se na dnevnom, nedeljnom, mesečnom nivou ili po izboru, odmah po njenom dospeću.

Nakon što nam prosledite zahtev za iznajmljivanje virtuelne kancelarije, zajedno sa periodom iznajmljivanja, u najkraćem roku dostavićemo Vam finansijsku ponudu. Po odgovoru o prihvatanju ponude uputićemo Vas u proceduru potpisivanja ugovora, nakon čega stičete uslov za registraciju ove poslovne adrese pre procedure u Agenciji za privredne registre.

0
0
0
0